Wij zijn er klaar voor - Reisverslag uit Marknesse, Nederland van Janneke & Annet Terwel - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor - Reisverslag uit Marknesse, Nederland van Janneke & Annet Terwel - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor

Door: janneke & Annet

Blijf op de hoogte en volg Janneke & Annet

21 December 2011 | Nederland, Marknesse

Lieve Allemaal,

Allereerst iedereen bedankt voor de lieve reacties op onze site, sms-jes, telefoontjes en e-mails.

Onze koffers zijn gepakt( thanx lieve mama Ria), handbagage staat klaar, de allerlaatste spullen gaan er morgen vroeg nog bij in en dan hup we go!!
Wat is het spannend en wat is de laatste week snel gegaan, dan waren we ergens, keken elkaar aan en dachten ooo volgende week zitten we al in Senegal op het strand met onze djembe's.
Eindelijk zal mijn droom uitkomen, wie had dat gedacht!! Het is niet zomaar even een reis boeken en gaan, een speciale gedachte zit hierachter, en om samen met Janneke te gaan is geweldig. Nog nooit samen op vakantie geweest als 2 volwassen meiden.;)...
Vanavond nog een heerlijk avondje thuis, en hopen dat we kunnen slapen vannacht, hihi....
Pap, Mam, Cis, Ferry en Evert ;) we zullen jullie heel erg missen en sms-en als we zijn geland.
Voor mijn collega's heel veel werkplezier en zeker zullen we aan jullie denken, met kerst en oud en nieuw zorgen jullie voor de bewoners, en zorgen jullie ervoor dat de bewoners die geen familie hebben niet alleen zijn met deze dagen, TOP!
En natuurlijk ga ik jullie ook missen!!
Onze vrienden zullen we ook niet vergeten als we in Senegal zijn, beloofd is beloofd....

Tot ons volgend verslag!!!

Heel veel liefs van Janneke en Annet

• 21 December 2011 - 14:23

Yvonne:

eindelijk......lang verwacht en nu is het zover.Ga genieten van alles maar dat doen jullie wel,een hele goeie reis en ik kijk uit naar berichten uit donker Afrika!

• 21 December 2011 - 15:13

Lian:

janneke en annet een hele goeie reis morgen en ik kijk uit naar jullie berichten uit afrika, heel veel plezier samen

• 21 December 2011 - 16:47

Jeannette Van Hulst:

Hé Annet en Janneke,

Ik wens jullie een hele fijne reis en geniet ervan!!!

• 21 December 2011 - 21:02

Pulletje Bier:

Ha meiden,

Geweldig dat het nu echt gaat gebeuren. Denk er om de Afrikaanse zon is bloedheet en brandt je de vellen los. Dus hoge beschermfactor. Ik zal oma Annie informeren indien dat van toepassing komt.
    Liefs en een dikke kus voor de 2 tofste poldergirls.

• 22 December 2011 - 11:50

Ria:

lieve meiden
    goede incheck en veel plezier op schiphol.
    annet niet te hard knijpen in de hand van janneke het vliegtuig gaat toch wel omhoog. lieve knuffel en tot sms vannacht

• 22 December 2011 - 16:04

Gerrianne:

Hey Annet...als ik dit schrijf zit je misschien al in de lucht.......
    Hey fijne tijd en maak je maar geen zorgen om de Molenhof......de bewoners zullen goed verzorgd worden met kerst........

• 22 December 2011 - 16:17

Marianneke:

Heel veel plezier, voorzichtig aan onderweg. Doe André Kuipers de groeten als hij jullie daar boven voorbij scheurt in z'n raket.

• 22 December 2011 - 16:36

Jacqueline :

Wauw, wat supergaaf en toch ook spannend!! Geniet er lekker van!!

• 23 December 2011 - 04:06

Evert:

hoi meiden, blij dat jullie veilig zijn aangekomen voor straks lekker slapen
    en maak er wat moois van knuffff en xxx