31 december 2011 - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Janneke & Annet Terwel - WaarBenJij.nu 31 december 2011 - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Janneke & Annet Terwel - WaarBenJij.nu

31 december 2011

Door: janneke & Annet

Blijf op de hoogte en volg Janneke & Annet

31 December 2011 | Senegal, Dakar

sms bericht 30-12 van janneke en annet:
wij gaan zo hamburger en patat eten super lekker, vandaag (30-12) op safari geweest super gaaf veel dieren gezien daarna naar mangrove geweest met schelpen eiland en dorpje op klein eiland leuk om te zien zo anders dan in de stad.
Ze hebben niet veel mogelijkheden om te internetten, maar vermaken zich prima veel indrukken, en lekker genieten van de warmte . ook foto's kunnen ze er nog niet opzetten maar dat gaat gebeuren als ze weer terug zijn.
verder willen janneke en annet iedereen een hele fijne oudejaarsdag en een knallende jaarwisseling wensen vanuit Senegal.

• 31 December 2011 - 09:29

Jan:

he meiden en medereisgenoten en familie . een hele fijne jaarwisseling samen wij denken aan jullie en zullen een paar vuurpijlen richting senegal schieten met alle goeds voor het nieuwe jaar 2012. maak er wat moois van samen en tot snel ben benieuwd naar alle verhalen en foto's groetjes knuffels van mij

• 31 December 2011 - 09:38

Ria:

lieve meiden
    heb net een smsje naar jullie gestuurd. zijn vanmorgen uit ons bed gevallen en dat op onze vrije dag. heerlijk aangerommeld in huis maar mis jullie gezelligheid wel en al dat gestink van vuurwerk ,gaan straks bij cis oliebollen brengen .
    daarna gaan we bij linda en herman bijkletsen en vanavond met de voetjes op de bank lekker tv kijken. weet niet wat erop is maar dat zien we dan wel weer.
    hele fijne senegalese oudejaarsdag en pas vannacht op je vingers kokosnoten klappen hard dicht.
    knuf mij

• 31 December 2011 - 09:42

Monique:

Hoi meiden,
    Wie weet kunnen jullie dit nog ergens lezen. Wij wensen jullie een hele goede jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2012. x Monique

• 31 December 2011 - 10:16

Yvonne:

Hallo dames,vandaag voor jullie een bijzondere jaarwisseling,zonder olie bollen en appelflappen en Youp van t'Hek.
    Ik denk daarom zeer speciaal!Geniet daarom van de manier waarop jullie het met zijn allen vieren!
    Voor allemaal de beste wensen voor 2012 en geniet volop,want voor jullie het weten sta je weer op Nederlandse bodem.Veel plezier.
    Groetjes van uit een druilerig en nat Dedemsvaart!

• 31 December 2011 - 11:09

Jacquelin:

Een heel fijne jaarwisseling daar in Senegal! Op t strand? Geniet er van!!!!

• 31 December 2011 - 11:50

Pulletje Bier:

Hameiden van Terwel. Ik ben stik jaloers op jullie vanwege de mooie safari. Wij gaan zo op voor het nieuwe jaar en laten Yoep v.h. Heck over ons komen. Lekker zwelgen in zelfspot. Een goeie jaarwisseling en veel gezelligheid. Doot heenig an.

• 31 December 2011 - 12:11

Ferry:

hallo daar Janneke en Annet en natuurlijk de andere reisgenoten en familie, hier vanuit Den haag evn een berichtje van mij gaaf dat jullie op safari zijn geweest en veel hebben gezien van Senegal op een heel andere manier dan in een resort zitten. Ik ben erg blij voor jullie dat jullie je goed vermaken. Ik vermaak me ook goed hoor, ben gisteren ook op reis gegaan met de trein, naar den haag en straks met de Taxi(sander en esther) weer terug naar zwolle. ben een nachtje blijven slapen en vanavond vieren we ud en nieuw in Barneveld.
    Geniet daar ook van de oud en nieuw dan hoogstwaarschijnlijk met weinig tot geen vuurwerk maar dat mag de pret niet drukken, jullie hebben het in ieder geval droog en warm. Geniet ervan voordat je het weet ben je weer in dit koude kikkerlandje.

Groetjes veel liefs en een hele dikke knuffel van ferry natuurlijk krijg je ook de groetjes van esther en sander

• 31 December 2011 - 12:34

Janneke & Annet Terwel:

dank voor de lieve reacties liefs van ons

• 02 Januari 2012 - 15:30

Lian:

jullie nog de allerbeste wensen voor het nw jaar 2012.
    Leuke reisverslagen hebben jullie hoor