fijne kerstdagen allemaal - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Janneke & Annet Terwel - WaarBenJij.nu fijne kerstdagen allemaal - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Janneke & Annet Terwel - WaarBenJij.nu

fijne kerstdagen allemaal

Door: janneke & Annet

Blijf op de hoogte en volg Janneke & Annet

25 December 2011 | Senegal, Dakar

sms verslag 24 december 21.53 uur
wij zo eten, vanavond kerstfeest tot
nacht, kiss from senegal janneke en annet.

enkele sms berichten over hoe het daar is dus de stemming zit er goed in
bezoek slaveneiland super mooi weer en schapen lopen overal
geen witte kerst haha
groetjes voor jullie allemaal

• 25 December 2011 - 08:56

Ria:

lieve meiden
    als jullie dit vandaag lezen: warme en gezellige kerst, samen met jullie reisgenootjes en senegalese familie.
    hier grijs en groen buiten , maar binnen de kerstboom aan. gaan zo een broodje eten met een geweldige lekkere plak tulband!! met roomboter.
    snot in de kop en een zere keel , het is weer zover aan het eind van het jaar , van mij een dikke knuf over zee en ik laat vandaag deze site aanstaan, dus wie weet hebben jullie de kans om te internetten en zo niet heel veel plezier en oat moan

• 25 December 2011 - 09:40

Yvonne:

Ha Annet en Janneke,een hele goede kerst gewenst,al zal het kerst gevoel daar iets minder zijn in die hitte.
    Genieten met zijn allen!Groetjes van uit een kil en donker Dedemsvaart.

• 25 December 2011 - 09:43

Jacqueline:

Hele fijne kerstdagen daar!! Geniet lekker van de zon en al het moois wat op jullie pad komt...!

• 25 December 2011 - 10:17

Pulletje Bier:

Ha deerns,
    Fijne Kerstdagen toegewenst aan mijn lieve nichtjes. Jullie zijn een lichtpuntje voor al die mensen die daar bij jullie zijn. We denken aan jullie en eet niet te heet gekruid, want racek,k ligt in die landen op de loer.
    Dikke kus

• 25 December 2011 - 11:19

Francisca:

heey zussen

ik wens jullie ook hele fijne en warme kerstdagen toe samen met jullie reisgenoten en de rest van die grote familie. ik hou de mail met de verhalen in de gaten.

liefs van francisca

• 25 December 2011 - 13:09

Marita:

ook hele fijne kerstdagen!!
    hier ook geen witte kerst :-(
    liefs

• 25 December 2011 - 14:09